BSH Hvidevarer A/S kampagnebetingelser for Bosch SmartValg-cashback

1. KAMPAGNENS OPHAVSMAND

Ansvarlig for denne kampagne er BSH Hvidevarer A/S ("BSH"). Telegrafvej 4, 2750 Ballerup

2. OM KAMPAGNEN

2.1. Deltagere

2.1.1 Alle deltagere skal være fyldt 18 år. Distributører, forhandlere, leasinggivere, udlejere og personalekøb via BSH omfattes ikke af kampagnen. Distributører, forhandlere, leasinggivere, udlejere og andre erhvervsdrivende kan heller ikke deltage i kampagnen på sine kunders vegne, hverken direkte eller indirekte..

2.1.2 Ved udnyttelse af denne kampagne forventes det, at deltagerne har accepteret disse betingelser.

2.2. Kampagneprodukter, geografisk område og datointervaller.

Produkterne, der indgår i kampagnen SmartValg-cashback, er Bosch hvidevarer og tilbehør. ("Kampagneprodukterne") købt hos Elgiganten, Power, Whiteaway, Skousen, El-Salg, Hvidt&Frit, Expert, Wupti, Bilka, bosch-home.dk, Føtex.whiteaway.dk, Punkt1, Hvidevareteknik (Greenland), PF Borg (Faroe Islands), Skousen (Faroe Island), P/F Leif Mohr (Faroe Island), Euronics eller Elding (Faroe Island) (”Forhandlere”) i Danmark. Kampagnen gælder altså ikke småapparater (SDA) såsom støvsugere, køkkenmaskiner, foodprocessorer, køkkenredskaber eller fritstående kaffemaskiner.

2.2.2 Kampagnen gælder for køb af kampagneprodukter i perioden fra 1. oktober 2024 til og med 15. januar 2025. (”Kampagneperioden”).

2.2.3 Tilbuddet gælder kun for privatpersoner.

2.3 Om kampagnen

2.3.1 Du skal købe et eller flere kampagneprodukter til en værdi af minimum 2 990 DKK.

2.3.2 Cashback-beløb

Vi opfordrer deltagerne til at læse disse betingelser og instruktioner for at få mere konkret information om, hvordan de skal gå til værks. Du er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte BSH, hvis der skulle være spørgsmål om det aktuelle tilbud.

2.3.3 Denne kampagne er ikke tilgængelig i kombination med andre tilbagebetalingskampagner hos BSH eller hos forhandlerne.

2.3.4 Kampagneprodukter, der returneres (og som ikke er defekte) til forhandlerne omfattes ikke af kampagnen, og deltagere, der forsøger at udnytte tilbuddet ved hjælp af disse produkter, får ikke udbetalt cashback-beløbet. Hvis BSH får kendskab til sådant bedrageri, har BSH mulighed for at træffe passende foranstaltninger mod de involverede i sagen.

2.3.5. Distributører, forhandlere og personalekøb via BSH omfattes ikke af kampagnen og kan ikke deltage på deres kunders vegne.

2.3.6 Da du deltager i denne kampagne, betragtes det som du har givet dit samtykke til disse betingelser.

3. SÅDAN DELTAGER DU I KAMPAGNEN

3.1 For at deltage i kampagnen skal du købe et eller flere kampagneprodukt i kampagneperioden, og foretage registrering af købet senest den 15 februar 2025 online i henhold til instruktionerne nedenfor.

3.2 Sådan gør du for at deltage i kampagnen:

  • (I) Du skal registrere dit køb på: https://bosch-home.dk/nyheder-og-kampagner/cashback-kampagner/smartvalg
  • (II) På https://bosch-home.dk/nyheder-og-kampagner/cashback-kampagner/smartvalg logger du ind i MyBosch samt registrerer dit kampagneprodukt/dine kampagneprodukter og købsdato. På næste side angiver du personlig information for at bede om cashback. Husk at have kvittering og bankdetaljer (IBAN og SWIFT) tilgængelig. Du skal altså skanne/tage billede, uploade og vedlægge en kopi af kvitteringen eller ordrebekræftigelsen af købet (inkl. moms.). Vores samarbeidspartner Benamic, IDA Business & Technology Park, Ring Road, Kilkenny, Ireland håndterer validering og udbetaling af tilbagebetalingsbeløbet til denne kampagne.
  • (III) Når dette er gjort, får du en e-mail med en bekræftigelse på at registreringen er modtaget. Hvis du ikke har fået en e-mail inden 24 timer efter registreringen, kan du kontakte Benamic via e-post bsh@promotion-support.com.
    Når din registrering er modtaget og godkendt, sørger Benamic for en direkte BACS-overførsel af aktuelt cashback-beløb i henhold til tabellen ovenfor.

3.4 Benamic vil tilstræbe at foretage BACS-overførslen inden for 28 dage fra modtagelsen af en komplet og gyldig registrering.

3.5 Benamic håndterer ingen registreringer, der modtages efter kampagneperiodens slutdato, eller som Interpay Sales Promotions efter eget valg vurderer til at være ufuldstændige eller ulæselige.

4. ANSVARSFRASKRIVELSE

4.1. BSH og Benamic forbeholder sig ret til at gennemgå registreringer med det formål at kontrollere, at disse betingelser respekteres, og til at forlange mere information og relevante dokumenter. BSH og Benamic forbeholder sig ret til at udelukke registreringer og/eller deltagere, hvis der mistanke om, at kampagnen på nogen måde misbruges.

5. BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER

5.1 BSH Hvidevarer A/S ("BSH"), Telegrafvej 4, 27050 Ballerup, +45 44 89 80 80 er registreret med CVR-nummer 20173173 og er dataansvarlig for personoplysninger i henhold til gældende lovgivning, og bestemmelser om beskyttelse af personoplysninger, som deltageren opgiver i forbindelse med udnyttelse af denne kampagne. Alle personlige oplysninger bliver udelukkende behandlet af BSH og Benamic i forbindelse med håndtering af denne kampagne, inklusive udlevering af oplysninger til tredjepart, som er udpeget til at administrere kampagnen. BSH kan være forpligtet til at udlevere deltagernes personoplysninger, hvis BSH er forpligtet ifølge lovgivningen eller en beslutning fra domstol. Når deltageren deltager i kampagnen, behandler vi deltagerens oplysninger baseret på vores legitime interesse i at kunne opfylde vores forpligtelser over for deltageren. Deltagerens personoplysninger behandles så længe det er begrundet i konteksten.

5.2 En gang om året har deltageren har ret til at få oplyst, hvilke af dennes personoplysninger, vi behandler, og hvordan vi behandler dem. Deltageren er også berettiget til at anmode om, at de oplysninger, vi behandler om deltageren, bliver rettet, hvis de er fejlagtige og skal opdateres. I nogle tilfælde har deltageren ret til at få personoplysninger slettet, for eksempel hvis de ikke længere er nødvendige til det formål, for hvilket de blev indsamlet. For at få mest muligt ud af dine rettigheder, kan du kontakte os på data-protection-dk@bshg.com eller læse mere på https://www.bosch-home.dk/betingelser/privatlivspolitik.

6. LOV OG JURISDIKTION

I den udstrækning loven tillader skal disse vilkår og eventuelle tvister, som opstår på grund af eller i forbindelse med dem og denne kampagne, være underlagt og tolkes af den danske lovgivning, og henhøre under den ikke-eksklusive jurisdiktion, der tilhører domstolene i Danmark. Som forbruger har deltageren eventuelt ret til at træffe lovgivningsmæssige foranstaltninger på deltagernes eget sprog og ved deltagernes lokale domstole. Deltageren kan få information om, hvad deltagernes rettigheder er fra den lokale organisation for forbrugerrådgivning. Deltagerens lovpligtige rettigheder begrænses ikke af disse betingelser.