Gratis fragt ved køb over 500 kr!
Husholdningsapparater og hvidevarer
Det anbefales altid at kontrollere online selvhjælp for at identificere fejlen og gennemse FAQ. Mange mindre problemer kan du selv løse, så du undgår en reparationsordre.
Afhængig af fejlen samt produktets alder og status vil vores Bosch Home Appliances service analysere situationen og anbefale, om en reparation kan svare sig. Vi vil rådgive dig om, hvad der er bedst at gøre. I de fleste tilfælde anbefales en reparation, hvis det teknisk og økonomisk kan svare sig. Det er i sidste ende dig, der skal bestemme, hvad der skal gøres ved dit produkt.
Vores Bosch kundeservice anvender kun originale reservedele - ikke kopier eller brugte dele. Alle problemer analyseres i forvejen af et teknisk team for at sikre, at teknikeren er udstyret med de reservedele, der højst sandsynligt skal bruges for at kunne fuldføre reparationen.
Hvis dit produkt er dækket af Bosch to-års producentgaranti, koster reparationen ikke noget. Hvis produktet ikke er dækket af producentens garanti, kan du tjekke de rimelige reparationspriser og gennemsigtige betingelser. Detaljer, du kan finde, ved at vælge den pågældende produktkategori. Vores kundeservice overvåger nøje reparationspriserne, så du får mest muligt ud af pengene.
Bosch Hvidevarer har brug for din hjælp til at forbedre de produkter og tjenester, som vi tilbyder dig. For at være i stand til dette, har vi brug for din mening. Kan du hjælpe os med at besvare nogle spørgsmål?
Det tager ca. et minut.
Hvis du har brug for hjælp, bedes du kontakte os på telefon 44 89 80 18, eller du kan sende en e-mail via dette link .
Tak for hjælpen!