Bosch reparationsservice for store husholdningsapparater
Bosch sætter samme høje standarder til kvaliteten på vores kundeservice som til vores hvidevarer og småapparater. Bosch Hvidevareservice har mere end 40 års erfaring i at reparere hvidevarer, og vores omfattende serviceorganisation er altid klar til at hjælpe dig pålideligt og bæredygtigt. Vores Bosch serviceeksperter reparerer opvaskemaskiner, vaskemaskiner, ovne, komfurer, køleskabe, frysere eller alle andre store Bosch hvidevarer. Bosch serviceteknikere kommer direkte hjem til dig for at analysere mulige skader og korrigere alle fejl på stedet. Endvidere kommer de med de korrekte reservedele efter behov, og de vil yde professionel rådgivning og støtte for at forhindre problemer i fremtiden.
Se booking-mulighederne på denne side for at bestille en reparation for dit Bosch husholdningsapparat.
Reparationsmuligheder:
Bestil et teknikerbesøg online
Du kan bestille et servicebesøg online til reparation af dit produkt hos Bosch kundeservice - hurtigt, nemt og døgnet rundt. Start online-booking ved at indtaste produktets modelnummer (E-nummer). Indtast modelnummeret (E-nummer) på dit produkt. E-nummeret kræves for at forberede teknikerens besøg, dvs. f.eks. tilvejebringelse af nødvendige reservedele til teknikeren.
Hvordan finder du produktdata ?
Produktdata vises på typskiltet på apparatet. Vælg venligst produktkategorien.
Start online-booking ved at indtaste produktets modelnummer (E-nummer)
Vil du løse problemer uden at bestille en reparation?
Nogle problemer med Bosch husholdningsapparater kan klares uden en tekniker, og vores fejlfindingsafsnit hjælper dig med at løse flere almindelige problemer, der kan opstå med dit Bosch husholdningsapparat.
Se vores fejlfindingsafsnit for at finde svar på almindelige spørgsmål og problemer for dit Bosch husholdningsapparat.
FAQ om reparationer
Det anbefales altid at kontrollere online selvhjælp for at identificere fejlen og gennemse FAQ. Mange mindre problemer kan du selv løse, så du undgår en reparationsordre.
Afhængig af fejlen samt produktets alder og status vil vores kundeservice analysere situationen og anbefale, om en reparation kan svare sig. Vi vil rådgive dig om, hvad der er bedst at gøre. I de fleste tilfælde anbefales en reparation, hvis det teknisk og økonomisk kan svare sig. Det er i sidste ende dig, der skal bestemme, hvad der skal gøres ved dit produkt.
Vores kundeservice anvender kun originale reservedele - ikke kopier eller brugte dele. Alle problemer analyseres i forvejen af et teknisk team for at sikre, at teknikeren er udstyret med de reservedele, der højst sandsynligt skal bruges for at kunne fuldføre reparationen.
Hvis dit produkt er dækket af to-års producentgaranti, koster reparationen ikke noget. Hvis produktet ikke er dækket af producentens garanti, kan du tjekke de rimelige reparationspriser og gennemsigtige betingelser. Vores kundeservice overvåger nøje reparationspriserne, så du får mest muligt ud af pengene.
Serviceteknikerne spørger om nogle oplysninger om produktet og en beskrivelse af problemet, når du bestiller en reparation. Oplys modelnummeret (E-nummer) på dit produkt. E-nummeret kræves for at foreberede teknikerens besøg, dvs. f.eks. tilvejebringelse af nødvendige reservedele til teknikeren. E-nummeret fremgår af produktets typeskilt. Det består af to bogstaver efterfulgt af en blanding af tal og bogstaver. Bosch modelnumre starter altid med tre bogstaver og slutter altid med en ”/” og to tal som de sidste to tegn. Hvis du har brug for hjælp til at finde typeskiltet, kan du prøve vores søgning efter typeskilt ovenfor i vores online booking-værktøj.
Bosch tilbyder den bedste support for en lang produktlevetid ved at levere originale reservedele og reparationsydelser. Disse serviceydelser garanterer produktets funktionalitet over en lang periode. En lang produktlevetid yder et betydeligt bidrag til miljø- og klimabeskyttelsen.