Reparationsservice for små Bosch husholdningsapparater
Til Bosch forbrugerprodukter som støvsugere, strygejern eller MUM foodprocessorer, multicooker, brødristere, kedler, filtre, TASSIMO kaffemaskiner, blendere, håndmiksere tilbyder vores eksperter reparationer i vores veludrustede service- og reparationsworkshops.
Se booking-mulighederne på denne side for at bestille en reparation.
Vis mere
Reparationsmuligheder:
Garantireparationer
- Reparationer udføres af vores kvalificerede Bosch serviceteknikere i vores veludrustede workshops
- Originale Bosch reservedele
- Hurtig og nem logistikservice for forsendelse og returnering
- Gratis inden for producentens garanti
Spar tid under bestilling af din reparation, hvis du har modelnummer (E-nr.) parat. Derudover skal vi have produktets købsoplysninger.
Reparationer uden for garantien
- Reparationer udføres af vores kvalificerede Bosch serviceteknikere i vores veludrustede workshops
- Originale Bosch reservedele
- Rimelige reparationspriser.
- Hurtig og nem logistikservice for forsendelse og returnering
Spar tid under bestilling af din reparation, hvis du har modelnummer (E-nr.) parat. Derudover kan du tilføje produktets alder for at se på forhånd, om en reparation anbefales.
Reparationer dækket af garantiaftale
- Reparationer udføres af vores kvalificerede Bosch serviceteknikere i vores veludrustede workshops
- Originale Bosch reservedele
- Hurtig og nem logistikservice for forsendelse og returnering
Spar tid under bestilling af din reparation, hvis du har modelnummer (E-nr.) parat.
Derudover skal vi have detaljer om en aftale om garantiudvidelse.
På reparationsdagen skal kunden overfor serviceteknikeren fremvise gyldigt certifikat og den originale købskvittering (med købs- og/eller leveringsdato).
Kontakt vores reparationsservice for at bestille reparationen.
Kontakt Bosch Home Appliances servicehotline for at bestille en reparation
Kontakt Bosch servicehotline for at afklare, hvordan du bestiller en reparation. Serviceteknikerne spørger om nogle oplysninger om produktet og en beskrivelse af problemet.
Oplys modelnummeret (E-nummer) på dit produkt. E-nr. kræves for at klargøre reparationen i den centrale workshop.
E-nummeret fremgår af produktets typeskilt. Det består af to bogstaver efterfulgt af en blanding af tal og bogstaver.
Vis mere
Hvordan finder du produktdata ?
Produktdata vises på typskiltet på apparatet. Vælg venligst produktkategorien.
Bosch Home Appliances servicehotline
Ring på +45 44 89 80 18 og en fra vores Bosch serviceteam hjælper dig videre med at bestille et teknikerbesøg.
Du kan tale med vores medarbejdere i disse tidsrum:
Man-tor 8.00-16.30
Fre 9.00-15.00
Planlæg en reparation ved at sende dit apparat til vores reparationsworkshop
Originalservice for Bosch husholdningsprodukter udføres af BSH Hvidevarer A/S (”BSH”). Hvis du ikke finder det, du søger, kan du kontakte Bosch kundeservice på 44 89 80 18.
Vis mere
MyBosch
Tilmeld dig omkostningsfrit og få mange fordele!
Oplev Bosch
Oplev kvalitet, perfektion og pålidelighed.
Find forhandler
Find forhandlere af vores produkter her.