Reparationsservice for små Bosch husholdningsapparater

Til Bosch forbrugerprodukter som støvsugere, strygejern eller MUM foodprocessorer, multicooker, brødristere, kedler, filtre, TASSIMO kaffemaskiner, blendere, håndmiksere tilbyder vores eksperter reparationer i vores veludrustede service- og reparationsworkshops.

Se booking-mulighederne på denne side for at bestille en reparation.

Reparationsmuligheder:

Kontakt Bosch Home Appliances servicehotline for at bestille en reparation

Kontakt Bosch servicehotline for at afklare, hvordan du bestiller en reparation. Serviceteknikerne spørger om nogle oplysninger om produktet og en beskrivelse af problemet.

Oplys modelnummeret (E-nummer) på dit produkt. E-nr. kræves for at klargøre reparationen i den centrale workshop.

E-nummeret fremgår af produktets typeskilt. Det består af to bogstaver efterfulgt af en blanding af tal og bogstaver.

Hvordan finder du produktdata ?

Produktdata vises på typskiltet på apparatet. Vælg venligst produktkategorien.

Eksempel på et typeskilt
01-example-of-a-type-plate-whitelabel.png
Dette felt er obligatorisk
Fejl i indtastning. Check og ret venligst indtastningen
[global.common.msg.errorminlength]
De angivne felter stemmer ikke overens
[global.common.msg.errorbadinput]

Bosch Home Appliances servicehotline

Laptop, telefon og kaffe på et køkkenbord med et vindue, hvor en have ses i baggrunden.

Ring på +45 44 89 80 18 og en fra vores Bosch serviceteam hjælper dig videre med at bestille et teknikerbesøg.

Du kan tale med vores medarbejdere i disse tidsrum:
Man-tor 8.00-16.30
Fre 9.00-15.00

Planlæg en reparation ved at sende dit apparat til vores reparationsworkshop

Originalservice for Bosch husholdningsprodukter udføres af BSH Hvidevarer A/S (”BSH”). Hvis du ikke finder det, du søger, kan du kontakte Bosch kundeservice på 44 89 80 18.

MyBosch

Tilmeld dig omkostningsfrit og få mange fordele!

Oplev Bosch

Oplev kvalitet, perfektion og pålidelighed.

Find forhandler

Find forhandlere af vores produkter her.