Reparationsservice for små Bosch husholdningsapparater
Til Bosch forbrugerprodukter som støvsugere, strygejern eller MUM foodprocessorer, multicooker, brødristere, kedler, filtre, TASSIMO kaffemaskiner, blendere, håndmiksere tilbyder vores eksperter reparationer i vores veludrustede service- og reparationsworkshops.
Se booking-mulighederne på denne side for at bestille en reparation.
Reparationsmuligheder:
Kontakt Bosch Home Appliances servicehotline for at bestille en reparation
![](http://media3.bosch-home.com/Images/600x/12825944_Bosch_Type_plate.jpg)
Kontakt Bosch servicehotline for at afklare, hvordan du bestiller en reparation. Serviceteknikerne spørger om nogle oplysninger om produktet og en beskrivelse af problemet.
Oplys modelnummeret (E-nummer) på dit produkt. E-nr. kræves for at klargøre reparationen i den centrale workshop.
E-nummeret fremgår af produktets typeskilt. Det består af to bogstaver efterfulgt af en blanding af tal og bogstaver.
Bosch modelnumre starter altid med tre bogstaver og slutter altid med en ”/” og to tal som de sidste to tegn.
Bosch Home Appliances servicehotline
![Laptop, telefon og kaffe på et køkkenbord med et vindue, hvor en have ses i baggrunden.](http://media3.bosch-home.com/Images/600x/MCIM01834015_30_Contact_Content_1600x1200_R.jpg)
Ring på +45 44 89 80 18 og en fra vores Bosch serviceteam hjælper dig videre med at bestille et teknikerbesøg.
Vores call-center er åbent:
- Bestil servicebesøg 44 89 88 10
(ring hele døgnet, alle ugens dage). - Køb reservedele og tilbehør 44 89 88 20
(man-tor kl.8.00-16.30, fre kl. 9.00-15.00). - Produktinformation 44 89 85 25
(man-fre kl. 8.00-17.00).
Planlæg en reparation ved at sende dit apparat til vores reparationsworkshop
Originalservice for Bosch husholdningsprodukter udføres af BSH Hvidevarer A/S (”BSH”). Hvis du ikke finder det, du søger, kan du kontakte Bosch kundeservice på 44 89 80 18.