100 dage - 100 % tilfreds.

Er du ikke 100 % tilfreds, kan du returnere dit registrerede Bosch-produkt inden for 100 dage.

Det eneste, du skal gøre, er at blive medlem af MyBosch og registrere dit nye produkt inden for 14 dage efter køb.

Registrerer dit nye produkt

100% tilfreds. Eller pengene tilbage.

Bosch's mål er altid 100% kvalitet. Derfor er det en lige så stor selvfølge, at du skal være 100 % tilfreds, hvis du vælger vores produkter. Inden produkterne frigives fra fabrikken, har vi testet og kontrolleret dem indtil vi er helt tilfredse med hver enkelt detalje. Nu er det din tur til at teste!

På 100 dage kan du teste og lære dit nye Bosch produkt grundigt at kende hjemme hos dig selv. Hvis du ikke er tilfreds med produktet, returnerer du det inden for 100 dage og får pengene tilbage fratrukket administrationsomkostninger (375 kr. for et stort husholdningsapparat og 100 kr. for et mindre elprodukt).

Det eneste du skal gøre, er at registrere dit nye produkt på MyBosch senest to uger efter indkøbsdato. Tilbuddet gælder alle Bosch husholdningsapparater, fra store indbygningsprodukter, som ovne og komfurer, ned til den mindste håndmikser. Eneste undtagelse er Tassimo kapselmaskiner og Bosch hvidevarer, som følger med ved nyopførelse af huse eller lejligheder.

Har du spørgsmål om tilbuddet med 100 dage - 100% tilfreds, eller vil du returnere et produkt, så ring til os på 44 89 85 25.

Læs de komplette betingelser her

Hvorfor vælge Bosch?

Måske fordi vi sætter en ære i at tænke på hver eneste lille detalje, og ikke overlader noget til tilfældighederne? Læs mere om vores virksomhed og produkter.

Testvindere.

Vores hvidevarer og husholdningsprodukter tåler at blive sat på prøve og uafhængige tests viser at vores produkter holder, hvad de lover. Vi har samlet en del af vores testresultater og udmærkelser.