Aftalevilkår for medlemskab af MyBosch
I forbindelse med den nye persondataforordning, som træder i kraft den 25. maj 2018, har vi præciseret vores aftalevilkår og vores privatlivspolitik, som mere udførligt beskriver, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.
Aftalevilkårene gælder for dig, som er medlem af MyBosch. For at kunne administrere dit medlemskab ved bl.a. at oprette et login, give dig mulighed for at følge din købs- og betalingshistorik, gennemføre analyser samt kommunikere med dig, er det nødvendigt at indsamle og lagre visse af dine personoplysninger. Vi samarbejder desuden med flere tjenesteudbydere og kan dele personoplysningerne med disse, når det er nødvendigt for at opfylde vores forpligtelser over for dig. Du finder mere information om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, i vores privatlivspolitik. For de generelle vilkår, som gælder for hele Boschs hjemmeside, henviser vi til Generel information.
Medlemskab
Medlemskabet af MyBosch er omkostningsfrit, og for at blive medlem skal du være en privatperson og være fyldt 18 år samt have en adresse i Danmark. Medlemskabet er personligt og kan ikke overdrages. Du kan afslutte dit medlemskab når som helst.
Medlemskabet knyttes til et personligt login, som du selv opretter.
Væsentlige ændringer i vilkårene formidles digitalt og lægges ud på www.bosch-home.dk.
Meddelelser, fordele og tilbud
Medlemskabet af MyBosch giver dig ret til at modtage personligt tilpassede meddelelser, personlige tilbud og udvalgte generelle medlemstilbud (f.eks. vores 100 dages Tilfredshedsgaranti). Vi påtager os også at give dig tilpassede nyheder, produktanbefalinger, inspiration, invitationer til events m.m. Medlemstilbudene i MyBosch varierer og tilpasses efter dine indkøb og efter sæsonen. Bosch vil derfor kunne ændre, supplere eller begrænse indholdet i fordelstilbudene.
Du må som medlem hverken overføre eller sælge dine tilbud til andre medlemmer eller personer.
Vi kommunikerer normalt pr. e-mail, men undertiden kommunikerer vi også gennem digital annoncering på f.eks. Facebook.
Vi indsamler hovedsageligt information direkte fra dig. Du kan når som helst logge ind på MyBosch og opdatere dine kontaktoplysninger eller afslutte dit medlemskab.
Baseret på de oplysninger, som vi indsamler om dig, foretager vi en analyse på segmentniveau, individuelt niveau eller aggregeret niveau. De oplysninger, som vi bl.a. kigger på, er din købs- og klikhistorik i vores eShop, din alder og hjemby, hvilke produkter du har valgt at registrere i MyBosch samt eventuelle resultater fra tilfredsheds- og markedsundersøgelser. Resultaterne fra analysen kan udgøre grundlaget for vores kommunikation med dig og for, hvilke tilbud, fordele og informationer der præsenteres for dig. De kan også udgøre grundlaget for, hvilke produkter der lanceres og købes, samt hvordan vi udvikler medlemssiden. Gennem en sådan analyse undgår vi også at sende information til dig, som du kan opfatte som unødig og uinteressant. Vores analyser indebærer, at vi behandler dine personoplysninger, hvilket er nødvendigt for at opfylde vores forpligtelser i henhold til aftalevilkårene for MyBosch og for at tilgodese vores berettigede interesse i at kunne vurdere, udvikle og forbedre vores tjenesteydelser og produkter. Vi lagrer oplysningerne, indtil medlemskabet afsluttes.
Du finder mere information om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, og hvilket retsgrundlag vi har for behandlingen af dine personoplysninger, i vores Privatlivspolitik.
Vilkår for 100 dages Tilfredshedsgaranti
For at tilbuddet fra Bosch om 100 dages Tilfredshedsgaranti er gældende, skal du først have registreret dig og dit Bosch produkt på MyBosch senest to uger efter købsdatoen eller leveringsdatoen (hvis produktet leveres på et senere tidspunkt). For at kunne udnytte tilbuddet fra Bosch om 100 dages Tilfredshedsgaranti skal du have returneret produktet senest 100 dage efter købs-/leveringsdatoen. Tilbuddet fra Bosch på 100 dages Tilfredshedsgaranti gælder kun forbrugere og ikke erhvervsdrivende.
Produktet skal være købt og endeligt betalt i en online- eller fysisk butik i Danmark, og garantien gælder ikke Bosch produkter, som medfølger i nyopførte lejligheder eller huse. Bosch 100 dages Tilfredshedsgaranti omfatter heller ikke Tassimo kapselmaskiner. Du skal gemme din kvittering eller faktura samt originalemballage, hvis du vil returnere dit produkt (samt leveringskvittering, hvis produktet er leveret senere end købsdatoen).
For at returnere produktet skal du udfylde en returformular og uploade kopi af kvittering/faktura på din medlemsside på MyBosch (samt leveringskvittering, hvis produktet er leveret senere end købsdatoen). Derefter modtager du retur- og emballageinstruktioner via e-mail. Sørg for, at produktet er omhyggeligt indpakket i originalemballagen, så produktet ikke bliver beskadiget under transporten. Produktet skal være fuldt funktionsdygtigt og rengjort ved returneringen. Ved returnering af et produkt under 100 dage-100% tilfreds-tillbuddet afholder og arrangerer BSH Hvidevarer A/S afhentning eller returforsendelse efter nærmere aftale.
Tilbuddet fra Bosch om 100 dages Tilfredshedsgaranti omfatter ikke fragtomkostninger, og du skal derfor betale en returomkostning, som i øjeblikket er 375 kr. for et stort husholdningsprodukt* og 100 kr. for et lille husholdningsprodukt**. Dette beløb fratrækkes købsprisen ved tilbagebetaling. Når din returvare er modtaget hos os, vil dine penge, fratrukket returomkostningen, blive indbetalt på din angivne bankkonto inden for 4-8 uger. Hvis produktet er i ubrudt emballage, og du ønsker at returnere produktet inden udløbet af butikkens returret, skal du først henvende dig til butikken for at returnere produktet. Tilbuddet fra Bosch om 100 dages Tilfredshedsgaranti begrænser ikke din normale produktgaranti og påvirker heller ikke dine rettigheder i henhold til købeloven.
Ønsker du at slette et tidligere registreret Bosch produkt, for hvilket du har udnyttet Boschs tilbud om 100 dages Tilfredshedsgaranti, kan du let selv gøre det under mine produkter, når du har logget ind på din konto. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til dette.
Har du spørgsmål til Boschs tilbud om 100 dages Tilfredshedsgaranti, kan du ringe til os på 44 89 80 18. Vælg knapvalg 1–2 i menuen (produktinformation før køb). Du kan også kontakte os via kontaktformularen.
* Opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler, køleskab, fryser, køle-/fryseskab, ovn, kogesektion, komfur, emhætte, mikrobølgeovn eller indbygget espressomaskine.
** F.eks. køkkenmaskine, fritstående espressomaskine, støvsuger, kaffemaskine, elkedel, røremaskine, elpisker eller hårtørrer.
Vilkår for brug af hjemmesiden
Informationerne på hjemmesiden er så vidt muligt korrekte ved offentliggørelsen. BSH giver ingen tilsagn om eller garantier for, at informationer, links eller andre oplysninger, som hentes fra hjemmesiden, er korrekte. BSH påtager sig heller ikke noget ansvar for eventuelle fejl eller udeladelser af oplysninger i indholdet på hjemmesiden. Alle oplysninger stilles til rådighed og er beregnet til brug ud fra den betingelse, at BSH ikke kan holdes ansvarlig for nogen form for tab, erstatningsansvar, skade eller omkostninger, som helt eller delvist måtte opstå som direkte eller indirekte følge af brug af eller tillid til sådanne oplysninger eller personer.
BSH forbeholder sig retten til når som helst at foretage ændringer eller rettelser uden forudgående varsel. Afbrydelser på grund af vedligeholdelse m.v. kan forekomme på hjemmesiden. BSH fraskriver sig ethvert ansvar for forstyrrelser, afbrydelser eller andre problemer, som måtte forekomme på hjemmesiden.
Gyldighed og ophør af medlemskab
Dit medlemskab gælder indtil videre, og du kan når som helst uden opsigelsesfrist opsige dit medlemskab af MyBosch ved at logge ind på din konto under Min profil. Bosch forbeholder sig retten til at opsige medlemskabet ved mistanke om misbrug af medlemskabet. Ved medlemskabets ophør slettes alle personoplysninger, som er indsamlet og behandlet for at opfylde disse aftalevilkår. Hvis der foreligger særlige omstændigheder (f.eks. ved dødsfald, sygdom eller lignende), er du også velkommen til at kontakte os via careline-dk@bshg.com ved opsigelse af medlemskab.
Ændringer og tillæg
Bosch forbeholder sig retten til når som helst at foretage ændringer i, udarbejde tillæg til eller fjerne hele eller dele af disse aftalevilkår for MyBosch. Det er dit ansvar at holde dig opdateret om gældende vilkår. De seneste aftalevilkår er altid tilgængelige på Boschs hjemmeside.
Kontaktinformation
Husk, at du altid er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Se Kontakt- og virksomhedsinformation for kontaktoplysninger.